State of love and trust

...as I busted down the pretext.
Hade Pearl Jam-afton igår. Är fortfarande inspirerad. Så Fruktansvärt Bra!

Jag fick världens infall idag och drog ner till Gurka för att höra om han hade tid att tatuera mig någon gång i år. Han bokade tid på torsdag eller fredag! Jag vet inte om jag vågar. Snälla säg att jag vågar!
Men, vad fan, ibland gör man rätt och ibland gör man fel.

Blev bjuden att följa med på Kihlkryssning i november. Det låter faktiskt lockande. Ohämmat drickande och galet party en helg säger man väl inte nej till?

Nu blir det Jack Johnson och korvkok.
Boo-ya

Kommentarer
Postat av: tora

klart du vågar :) heja!

2008-09-10 @ 07:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0