Pizza!

Några reflekteringar:

Åt min första pizza på flera månader idag. Jag blev inte besviken. M-mm!

För tillfället jobbar jag min fjärde natt i rad (av fem).

Jag har börjat räkna ner dagarna tills jag åker till Jessica på fredag. Det bästa med allt är att jag slipper försöka hitta till Säve själv eftersom min pensionär till morfar kommer skjutsa mig. Yaay!

Jag har fortfarande inte berättat för pappa att jag har tatuerat mig.  Han kommer strypa mig!

Stieg Larsson var fan inte dålig

Jag släppte bomben om att jag flyttar vid årsskiftet för min mamma idag. Hon tog det ganska bra; "Är det dyrt med tågbiljetter från Lund och hem?"

Fleet Foxes. Så jävla härliga!

Jag måste klippa mina naglar

Valde efter stor eftertanke bort en Kihl-kryssning med Floby IF's dam- och herrlag. Kände att ytterligare en krunegårdkonsert lät roligare. Eller varför inte ett besök i Linköping?...

Kalebassfrön är inte lätt att få tag på. Trots detta kommer jag snart få några i min brevlåda!

Sov gott mina friends.

Kommentarer
Postat av: tora

stieg L är läskigt bra! haha, han vet inte om snygg-tatueringen än alltså?

har mailat jessica nu, hoppas hon är in town när jag är där..

kram!

2008-09-30 @ 17:45:49
Postat av: tora

jag är UPPDATERAD!!!

2008-09-30 @ 18:15:56
URL: http://toramaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0