Lund!

Nu är det spikat! Jag ska till Lund den 15 oktober för att hälsa på Andreas, Lisa, Judit och Sigrid! Mina favvo-nästan-släktingar! Mitt egentliga skäl är att se Markus Krunegård i Helsingborg den 17e. Det kommer bli bäst!

Idag jobbade jag på dagis, småbarnsavdelningen ålder 1-3. Guuu vad söta dom är. Jag ville ha allihop!

Fest på lördag, hos Erik och Amanda blir det förmodligen. Behöver en riktig fylla så jag kan glömma de 63 timmarna jag kommer ha jobbat denna veckan. Praktfylla deluxxx!

Idag känner jag att jag måste nämna några av världens genier: Amos Lee, Magnus Tingsek,Jack Johnson, Ane Brun, Markus Krunegård, Annika Norlin, Priscilla Ahn, Lykke Li.
Paul Simon och Art Garfunkel Är givetvis alltid självskrivna på Första plats. Och på min arm...

Ci vediamo!

Kommentarer
Postat av: amanda

heeej! hahaha! yes! jag blir omnämnd i en blogg :D livet leker!



och jag måste bara svara på din fråga om jag var proffs, jag förstår inte frågan riktigt :P haha! jag är varken proffs framför eller bakom kameran :D har bara ingen annan modell ;) hahaha!

2008-09-18 @ 13:36:03
URL: http://amandainorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0