KJ!

Du läser!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt vakanta bloggande. Jag kan bara skylla på att jag har jobbat. Och om ni undrar varför detta inlägget är från 07.någonting på morgonen är det för att jag...jobbar.

Om en vecka har jag tagit flyget alldeles ensam till London och Jessica!  Jessica! Den tösen kommer ta slut på alla mina kramreserver. Fast det är hon värd.

Om tre veckor kommer jag ha besökt Andreas och Lisa i Lund, Mackan i Lund, varit på Markus i Helsingborg och vara på väg till Göteborg för att se Art i Lisebergshallen.
Det är tur att man har saker att se fram emot.

Ikväll är det fest hos Amanda och Regina. Jag jobbar. Fast jag ska gå ändå. Dom är ju helt underbara.

Längtar tills min nästa lön. Bara en månad kvar.
Jag kommer aldrig klara mig som fattig student.
Har något tips på vad man kan läsa, förresten?

Tack Tora för myskvällen. Även om Mingus är rövigt sega med att få ut maten kompenserades allting med Simon & Garfunkel, concert in Central Park.
What a night!

Kommentarer
Postat av: KJ

oj, jag fick en rubrik i sandras blogg, är inte det stort så vet jag inte vad, tack! ;)

så kul med saker att se fram emot!

2008-09-27 @ 13:33:38
Postat av: tora

tack själv :)

2008-09-29 @ 09:47:59
Postat av: maja

KJ is the man! förresten känner jag att våran festkväll verkar bli uppskjuten på obestämd tid!

2008-09-29 @ 21:18:47
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0