Känslor

Få är gladare än mig för tillfället. Jag vet inte varför, jag har nämligen varit vaken i över ett dygn eftersom jag först jobbade natt  och sedan åkte direkt till mitt andra jobb. Så trött som jag är nu är inte mänskligt att vara. Men! Jag är lycklig som sagt. Jag är så lycklig att mina kinder rosar sig. Så lycklig att jag inte kan låta bli att vara trevlig mot alla jag träffar. Så lycklig att det inte gör något att katten hänger i enbart klorna genom mina byxor och rakt in i mitt lår.
Jag vet inte varför. Fast det måste jag inte göra heller. Bara jag får behålla känslan.

Kommentarer
Postat av: tora

du måååååste hjälpa mig att "rätta" i min blogg, snääälla.. :)

kram! och tack för senast, imörn blir det tjo&tjim med mamma

2008-09-16 @ 22:04:58
Postat av: Wicksell

oktoberfesten 20/9 i Skara! Var där eller var rektangulär! :D

2008-09-16 @ 23:01:43
Postat av: amanda

det är mys att vara hög på sömnbrist ;) haha!



förresten... så är det fest på lördag hos oss! inflyttningspartaj fo life! wiho! welcome :>

2008-09-17 @ 21:56:19
URL: http://amandainorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0