Jag är verkligen korkad ibland

Idag har jag som vanligt inte sovit. Eller jo, jag sov en stund, en liten längre stund än vad jag hade tänkt och sen när jag väl vaknade hade jag inte lång stund på mig att laga mat och göra mig iordning för personalmötet. Väl på mötet var jag seg som den värsta gnun(gnuen?) och sov i hemlighet mellan punkterna. När mötet var slut (eller det trodde vi iaf)kom Asp's pappa och ville sälja hälsopreparat till oss. Så då var man fast i ytterligare 1,5 timmar. Det värsta av allt var att jag gick på det han pratade om. Det hela slutade med att jag köpte kostsubstitut för 800 spänn. Det är farligt att ha fast inkomst.
Det är okej att fälla dräpande kommentarer nu...


Fest på lördag. Tänkte få med mig Malin och handla imorn så jag kan få lite hjälp med min kvinnlighet. Är fan kass på det on my own.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: maja

hahahhaa kostsubstitut..! ja, mina utgifter är tyvärr helt sanna... jag vill ha lööön! synd att jag inte har något fast jobb men jag orkar inte. jaja. vi tar utekvällen när det passar helt enkelt :D

2008-09-18 @ 22:42:02
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: amanda

hihi! wiiieee vad läskigt om du ska hälsa på, jag glänser verkligen inte när jag är där just nu! i'm too newbie ;) men alla är vi barn i början!



och som ett riktigt svar på proffsfrågan, så har jag modellet fler gånger än det går att räkna framför min egen kamera när jag har gjort egna fotosessioner. Men jag har gjort några seriösa sessioner med riktiga fotografer också, hoohooo :) Det är roligt med foto, men det är lite läskigt också :)

2008-09-19 @ 09:23:07
URL: http://amandainorrland.blogg.se/
Postat av: kååjii

har läst din blogg nu :D (om du ens bryr dig)

JOBBA MINDRE!!

haha, fast orkar du så är det väl bara bra (Y)



en annan sak jag inte kan förstå är hur du oroar dig så för framtiden. vad jag har märkt mellan inläggen verkar du ha en duktigt bra förmåga att få saker att inträffa, osäker eller ej, det händer ju stuff, och livet har väl precis börjat!?! du borde kanske kunna chilla liite mer när det gäller att oroa sig, för magens skull.. är bra väldigt säker på att du kommer att hinna med så mycketmycket skoj! lev o må :D

2008-09-25 @ 22:55:33
Postat av: sandra

KJ!! har du hittat hit? Vad roligt! hur går det för dig?

2008-09-27 @ 07:39:25
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
Postat av: KJ

ja, kul :D

det beror nog på hur man ser det, men jag tycker det går jättebra! :)

mina lärare tycker kanske annat :/ ..fast det är ändå inte skolarbetet jag vill ha med mig i härifrån vännäs.. jag har träffat och lärt känna nya helt fantastiska människor och vänner, det är ovärderligt! det är faktiskt sånt man vill ha med sig, något som verkligen betyder något i längden! (är så glad att jag insåg detta hyfsat tidigt, mycket tack vare bra vänner antagligen..:)

jag har också börjat lära mig skejta lite mer, vilken barndomsdröm! mest miniramp, underbart skoj, och snart kommer snön, lagom till alla virus och förkylningar borde ha dragit över, något du kanske förstår att jag ser fram emot enormt :) och jag är faktiskt kanske gladare än på länge!

så jaaa, det går bra! :D

2008-09-27 @ 13:23:01
Postat av: KJ

.. och glömde att lägga till apropå inlägget; vem är inte korkad ibland? :P (yes 13:37) nej..

2008-09-27 @ 13:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0