Hit me baby, one more time

Hahaha.. Igår var det fest för Anna och Frej i skövde. Det hela började med att jag efter 11 timmars nattligt arbete sov...en halvtimme, sen åkte jag för att hämta Maja och Frej. Vi kom iväg utan smärre komplikationer och fixade det som skulle fixas skall. Temat för festen var maskerad och jag hade oseriöst letat fram en gammal pepparkaksdräkt (mammas=för stor). Vi Donkade, lockade hår, fyllde på spritförråd och skrattade. Festen började och Sandra hade ungefär en timmes festtid kvar innan hon skulle åka till jobbet för ytterligare 11 timmar. Timmen gick och precis när jag skulle åka hem ställer sig Frej och Maja vid Singstar:en och väljer just Britney med Hit me baby one more time! Jag  dog. Uppifrån Annas lägenhet hörde jag vartenda ord...Maja, du är bäst.

Tatueringen har börjat anta sin slutgiltiga form. Snart så!
Idag fyller Evelina år, Grattis gumman!
Kraaaamar

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jaaa! snart är det dags för ett påhälsnings på arbetet tycker jag ;) haha.. ´jaaa, jag behöver lite vänner :) hihiiihihii

2008-09-14 @ 13:27:30
URL: http://amandainorrland.duvet
Postat av: maja

HAHA! Jag hoppas att det inte lät alltför förjävligt. ^^ Men jag vann!!! Det var nog nästan kvällens höjdpunkt. Hahahaha igen!

2008-09-14 @ 14:17:30
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, de där bilderna trycker jag av kopparplåtar som jag ristat i, så jag kan snabbt och lätt göra en exklusive för dig ;) haha

2008-09-15 @ 21:41:06
Postat av: ellen

ja det var jag som skrev det senaste... (:

2008-09-15 @ 21:41:43
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: eve

TACK, jag såg det inte förrän nu men blev lika glad ändå :D <3

2008-09-23 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0