Eufori!

Tittade på Simon & Garfunkel concert in Central Park förut och blev lycklig! Helt ofattbart att de gubbarna har den effekten på mig.
Festen i fredags var minst sagt en succé. I will say no more.
Kollar programutbud i Lund och Uppsala och Ransäter. Jag ska nog söka överallt, och bestämma mig sen.
Pappa tipsade om underhållare på Vings resorter. Han tyckte jag skulle åka till Mallorca.
Jag vill bara hemifrån...
Drömde en helt skruvad dröm inatt och när jag vaknade hade jag rivit sönder mitt örngott. Crazy!
Fest i helgen. Har plantis stängt för i år? Men bartömningen då?
Tjopp

Kommentarer
Postat av: tora

fest i helgen? du jobbar ju som en tok, tokfia :)



japp, stängt är det på Plantis, höll inte måttet enligt FT



kram!!

2008-09-08 @ 21:48:48
Postat av: yoda

Det är fest hos mig på lördag och vi i gamla sp3e ska trösta oss med att det inte blev bartömning genom att supa oss redlösa och vara på terassen i stället. KOM! olivia kommer, du kanske kan samåka med henne om du vill? :)

2008-09-08 @ 22:24:16
Postat av: Sandra

Yoda! jag kommer vara nykter om jag kommer..för jag jobbar.. ska försöka komma.

2008-09-09 @ 01:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0