Bli (inte) blodgivare!

Sheit!
Idag var jag iväg för att göra samhället en tjänst, tänkte jag. Jag skulle lämna blod.
Pappa har alltid gjort det och trots det faktum att min pappa är lika stentuff som Chuck Norris tänkte jag att det säkert inte skulle vara så farligt.
Jag hade fel.
Smärtan som genomborrade min kropp när sköterskan satte kanylen (för övrigt 3mm i diameter), var obeskrivlig. Jag fick en panikångestattack av den sanslösa smärtan. Funderade på att börja lipa. Sen tänkte jag på att jag var Chucks dotter. Chuck gråter inte, alltså inte heller hans dotter.
Fick 90 spänn för besväret, vilket i och för sig räddade min ekonomi tillfälligt.
Hur ska jag klara 3 veckors väntan på nästa lön?

Hittade en klockren bild av mig och Lollo från Ållympiaden. Det var nog första gången klassen kom på att jag faktiskt var rätt så rolig. I alla fall på fest.
Fest imorn!
Ha det najs!

Kommentarer
Postat av: ellen

i've always known you were funny. :)

puss !

2008-09-05 @ 09:00:41
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: louise

haha, läcker bild :D terrassenfest ikväll?

2008-09-06 @ 13:01:03
URL: http://louisejohansson89.blogg.se/
Postat av: KJ

ofta det var första gången klassen kom på att du var rolig sandra :P du är ju hur skön som helst ju! :D man kan omöjligt missa det.. kul med blog!! jag ska läsa mer sen, måste sova nuu!

hade bra :)

2008-09-25 @ 02:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0