2 nätter kvar

Håller på att avklara mina första 5 nätter för hösten. När de är avklarade är jag ledig i en vecka innan det är dags igen. Då är det fest!
First thing's first. Idag efter jag har sovit ska jag till frissan igen för att fixa så hela håret har samma färg, ser lite ut som en tvättbjörn för tillfället.
Det känns bra med extrajobb iaf, de ringde idag och sa att träningsskolan hade önskat mig som vikarie idag och imorn. Tyvärr kunde jag inte eftersom jag (se rubrik), är upptagen.
Funderar på att följa Toras exempel någon dag snart och bege mig till simhallen för att ta några längder. Inte för att powerträna, utan mer för att jag ska lära mig simma någon gång...kanske är på tiden.
Ser fram emot Sebbes fest på fredag och Evves nästföljande helg.

Paradise Hotel-repriserna är farligt fängslande när man i princip är fast vid tv:n på jobbet kl. 06.15-08.10 på morgonen.
Shit vilken manwhore Patrick är alltså, unbelievable! Och, Greg..bli en man någon gång!
Ja allesammans, jag är en nörd, men prowd of it!

Kommentarer
Postat av: tora

haha, me like you being nerd, kram

2008-09-02 @ 06:28:35
Postat av: yoda

vem sitter inte bänkad framför paradise? ;)

2008-09-02 @ 23:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0