Tänkte börja med ett tema

Mest för att jag ska få tillbaka lusten att blogga.
Temat blev ganska konkurrensfattigt plattor.
Varje dag ska jag tipsa om några av världens bästa plattor. Det räcker inte att artisten eller mestadels av dess låtar är bra, utan hela skivan ska vara lyssningsbar och älskvärd. Det vore kul med egna tips på detta ämne.
Jag tänkte dessutom bjuda på några bilder i detta inlägg.
Först från Krunegårdkonserten i Helsingborg i fredags. Sämre bilder har ni nog aldrig sett:


Sedan från Garfunkelkonserten i Göteborg i lördags. Detta är extra kul eftersom det var strängt förbjudet att ta kort. Jag har aldrig lyssnat mycket på förinspelade röster, utan tänkte att ett kort lite i smyg gör väl inget. Jag tog ett pisskort och vakten såg det direkt, dunkade mig på axeln och visade bestämt med ett vaggande pekfinger att detta var som tidigare nämnt strängt förbjudet. Andra gången fattade jag.



Så. Åter till dagens tips. Jag vet att vissa av de kommer vara ganska självklara för dem som känner mig, men så får det vara.

Dagens Tips:  Ten med Pearl Jam


Kommentarer
Postat av: tora

jelp! är jag alltid så suddig..påminner om doktorn i den nya Ramlösa Balans-reklamen..



gu' så underbart bra han var :)

2008-10-21 @ 21:42:30
URL: http://toramaja.blogg.se/
Postat av: amanda

hahah! jag vet inte om ni har sett det!? men på bilden på dig och tora är det en man i bakgrunden som har lagt huvudet på sne och ser ut att titta in i din kamera! hahahaha!

2008-10-23 @ 10:15:37
URL: http://amandafrånnorryes
Postat av: Anonym

hej!

haha!

du är rolig!



vi tänkte faktiskt ha fest på fredagen, eller krockar det med någon annan fest? för vi hade tänkt att partaja då, lite för att min lillasyster är på besök så vi vill visa henne den partajiga sidan av fkp, haha! :D jaa! vilka var de som önskade fest? ;)

2008-10-24 @ 09:31:53
Postat av: amanda

det var jag amanda som skrev det ovan då alltså :)

:*

2008-10-24 @ 09:33:12
Postat av: amanda

jag mår bra! men jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk, jag har sovit så mycket de senaste dagarna! :(



och jag längtar ju tills lillasyster kommer, hurra!

och så ska jag försöka tvätta idag, men det känns tråkigt så jag vet inte hur jag ska ta tag i det! ;P

muu!



hur mår du?

:)

2008-10-26 @ 15:36:27
URL: http://amandainorrland.blogg.se/
Postat av: jennifer

nejnejnej!

vi var hemma, så det är i fkp :)

2008-10-26 @ 17:27:06
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: maja

bloggdags!!

2008-10-26 @ 17:44:38
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0