Mycket har hänt..

Men jag orkar inte ta det nu. Jag har varit i england hos min favoritjessica. Det var jättekul att träffa henne igen.(Kolla hennes blogg for more info)
Jag har berättat för pappa om tatueringen och han tog det bra. Nu ligger han med inflammerad ryggdisk, dock..
Jag har numera samma färg på hela håret. Känns bra.
Jag sa till på jobbet igår att jag inte blir kvar i vår. Känns också bra. Nu kan jag börja planera min refuge på allvar.
Tora ska till england, hon med. Fast i två veckor, hon har tänkt lära sig språket awesomely! Det kommer nog gå bra.
Nu ska jag snart på sångsällskapet...vet inte riktigt varför jag går dit..jag tycker inte att det är så kul.
Hörde av Samuel idag igen, det var skönt att höra att han inte var svinsur efter Husaren... Han ville också plugga i Lund och tyckte jag skulle hitta en lägenhet så vi kunde bli roomies.

Är så fruktansvärt trött på Falköping. Måste komma ut mer.
Nästa vecka blir det Lund. Det är det jag lever för nu.

Jag lovar att jag ska uppdatera bättre.

Kommentarer
Postat av: tora

du behöver ju bara stå ut några månader till..sj är jag fast fram till sommaren..haha..jag får snart gå i terapi tror jag..



mingus på lördag, bjud nån mer vetja :)

2008-10-08 @ 22:09:51
URL: http://toramaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0