Mingus

Ikväll hände en väldigt märklig grej. Jag skulle in till stan för att promenera med Oscar, kolla till Toras lägenhet och jobba. Innan jag åker ringer Samuel(?) och säger att jag ska komma till Mingus för att han och Sebbe (ja Maja, Den Sebbe) ska festa där. Sure, säger jag och tar promenaden och Oscar till Falköpings favvohak.
Där sitter vi, Sebbe, Oscar, Samuel och jag. Trevligt, men konstigt.

Jobbar min sista natt nu. Känns skönt. Ser fram emot en hel veckas ledighet efter det här passet...

Fest i helgen! Jag är redo, som Svampbob skulle sagt.

Dagens tips: Graceland med Paul Simon

Kommentarer
Postat av: maja

go blandning på folk där :D du-sebbe-samuel känns ju lite...ansträngt? :P

2008-10-29 @ 17:00:01
Postat av: Wicksell

Så du vågade gå tillbaka till Mingus? Jag tänker inte visa mig där utifall de vill kräva mig på mer pengar :P

2008-10-29 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0