Hotellfrukost

Jobbade på hotel Gothia Towers inatt med Elin, my pal.
Hela lördagen börjades med det eviga högskoleprovet. Det gick väl sådär, bättre än väntat. Sedan tog jag och Elin tåget till Göteborg för att inviga kvällen lite innan jobbet. Vi gick till Sense och käkade och levde jävel. Vi kom på att vi nog är tvillingsjälar. Rolig upptäckt. Segade oss till hotellet, tog rätt spårvagn fast åt fel håll och fick byta och greja. Roligt på vägen hade vi iaf. Jobbade natten, länsade minibaren.
Hotellfrukost morgonen därpå. Jag åt så jag nästan spydde. På riktigt. Jag tror att ananasen i fruktsalladen var boven eftersom jag inte tål den men envisas med att ändå äta.
Sen åkte vi hem. Vi gjorde diverse planer innehållande hårlipp och färg, fest och andra roliga grejor.

Har tydligen fått en plastkusin/låtsaskusin/bonuskusin. Hon ska heta Mysa.

Nästa helg blir det fest. Emeli har fest och Elins polare har fest och jag hoppas att Amanda och Erik har fest på fredag...

Ellen är hemma! Wiiho. Hoppas Berlinresan var bortom denna värld.

Toraåkte idag. Hoppas hon klarar sig i stora staden Cambridge i 2 veckor. Jag lovar att jag ska sköta lägenheten som om den vore mitt eget barn.

Återkommer med vidare detaljer och händelser.

Dagens tips:  Pump med Aerosmith

Kommentarer
Postat av: amanda

hej babeeee!

Du har helt rätt! Det är supersuperfest på fredag! Bring all of your friends! Hihi! Nääää, men, ta med dom som kan komma :) ni är alla så välkomna! Ni kan väl börja falla in kring sju kanske? eller? huh? ja, sju blir nog bra :D vi ses på freeedaaaag!

2008-10-27 @ 09:47:21
URL: http://amandainorrland.blogg.se/
Postat av: ellen

dejt på torsdag, that's on!

2008-10-27 @ 12:02:21
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Amanda

imorgon ska jag och emma åka land och rike runt! nej inte riktigt, men vi ska antingen till göteborg eller till skövde!

wiie!

Jag längtar till fredag så jag får se ditt söta ansikte :)



jag försöker att inte vara så tokig, men det är inte lätt! ;) hihi!



:*

2008-10-28 @ 12:50:35
URL: http://amandai(yeah)norrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0