Vill bara tacka för det allmänna stödet

Och samtidigt säga Fuck You till alla. Eller nästan. Eller nej, inte alls.
Jag har en liten arg dag idag. Jag är ingen arg person så jag funderar lite över hur det blev såhär.
Det kan ha börjat med att jag vaknade 04.30. Jag tror jag gjorde detta för att jag var nyfiken på vem som hade vunnit valet. Sen tror jag att det fortsatte med kursen jag går med jobbet, det var nämligen sista dagen idag-ever! Vi skulle ha sluttenta och jag hade pluggat extremt poorly. Kul igår, men inte imorse. Trött och jävlig.
Kom hem. Insåg att jag även denna månad kommer vara fattig som den tattare jag är.
Jävla Oden cup. Åttahundrajävlaspänn!

Tränade. Var trött och seg och såklart fick jag ont i kukljumsken.
Körde halvt ihjäl mig när jag åkte hem för att jag envisas med att sms:a när jag kör bil. Ingen bra idé. Speciellt inte i dimma.

Hoppas jag inte skrämt bort någon av er. Jag är oftast ganska glad. Och trött och gosig.

Imorn blir det lugg och nygammal färg!

Dagens tips: Teaser and the Firecat med Cat Stevens

Kommentarer
Postat av: maja

åh sandra, DU är härlig. även när du är arg. :D SES SNART ELLEEEERRRR???

2008-11-05 @ 23:56:12
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: oscrrrr

haha, smsa när du kör bil är ditt bästa trick...

styr en bild på håret imorrn!

2008-11-06 @ 00:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0