Rearviewmirror

Jag vet inte hur jag mår. Jag fick frågan idag som många andra dagar. Skillnaden var att idag tänkte jag efter. Jag vet inte. Jag är ju inte sjuk. Är inte fattig. Är mätt. Är älskad. Men mår jag bra? Jag vet inte. Vill inte känna efter. Jag jobbar. Jobbar mer. Vill inte vara ledig. Vill bort. Vill gå genom en spegel till ett land där inget finns. Bara jag och evighet. Jag skulle trivas. Jag är en klippa. Jag är en ö. Vem orkar med mig? Jag vill inte veta. Vill höra musik. Men inget jag hört förut. Något helt nytt som lyfter mina sinnen till mänsklig nivå igen. Helst över. Jag är plågad och komplicerad. Håll er borta.

Kommentarer
Postat av: maja

alone we stand, together we fall apart

2008-11-19 @ 00:24:06
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: tora

sandra sluta deppa, för fan, och lär dig säga nej, tacka inte ja till allt, sätt gränser, för din egen skull, okej?

tycker om dig, nästa helg smäller det :)

2008-11-19 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0