Oden Cup

Ikväll börjar Oden cup. Det ska nog bli kul, tror jag. Jag är äldst i laget. Både fysiskt och definitivt psykiskt; blev ju för fan 30 bast på vuxenpoängstestet! Laddar upp med gamla The Hives-låtar. Tänker tillbaka på när dom spelade på Hultsfred i somras. Howlin' Pelle is fantabulous! Hultsfred var förresten fantabulous. Jag har nog aldrig berättat om det. Dumt av mig. En rolig anekdot jag kan dela med mig av var att jag under första dagen av festivalen har en fem timmar lång blackout. Jag minns absolut ingenting från att jag lämnar husvagnscampingen till att jag sitter med Andersson, Åsa och Jacob vid deras tält med någon nyseparerad kurd som har sina händer all over mig. Efter vad folk berättade dagen efter så rådäckade jag tydligen i en soffa som tillhörde båset för hjälp för hemlösa. Tjejen därinnne hade haft ett samtal med mig och jag hade bara svimmat av i deras soffa. Detta hade inte sett bra ut så hon föste iväg mig. Två minuter efter att jag hade dragit (har ingen aning om vart) hade tydligen Pete Doherty satt sig på exakt samma plats med två tjejer runt sig. Han hade suttit där en stund, dumpat en strumpa och snackat skit. Anledningen till att jag vet detta är att dagen efter när vi kollade på festivalområdet och jag gick runt, välförtjänt bakfull, hörde jag någon som ropade på mig. Då var det tjejen i hemlösebåset. Jag fick en "jag-tycker-synd-om-dig"-kram och sen berättade hon allt. Vilken tur att jag lämnade soffan, annars hade Pete aldrig satt sig där. Dagens Tips: Tyrannosaurus Hives med The Hives

Kommentarer
Postat av: maja

thanks mate! jag är kanonpå dejt på tisdag, läser tyska 17.30 så nångång på dan? vi får höras närmare! PÖSS

2008-11-14 @ 17:06:00
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: emma

hej fritz! ja en poesisamling som projektarbete. vill du köpa? :)

2008-11-14 @ 21:25:09
URL: http://depuis.blogg.se/
Postat av: kj

ledsen för bilkraschen.. men ooh, Oden cup!! hade kul och lycka till!! :)

2008-11-15 @ 17:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0