Lördagnatt/söndagmorgon

Lite lagom tipsy och det å.
Kom hem nu från en perfekt utekväll med Maja och Tora. Vi våldgästade en fest med många som var yngre än oss och sedan drog vi til en fest där alla var äldre än oss. På den yngre festen träffade jag Frida och Emma igen. Dom är verkligen jättebra båda två..saknar dom! Sen blev det Terassen. Detta var min sista lediga lördag innan jul.
Jag köpte en dator idag. Hörde talas om att nya media markt var billigt och åkte bara. Jag tror den är bra..är inte så insatt. När jag kom hem halv tre på natten tyckte jag att det var en bra idé att släppa ut hästarna. Dom fryser nog, men jg vill sova länge imorn.
Orkar inte mer. Fest imorn. Och träning. Och lunch med pappa!
Kram och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0