Klockan är snart 02.10

Jag har druckit. Hemma, utan fest. Det känns bra. För jag är officiellt ledig nu i massa dagar.
Hjälpte Tora flytta idag, eller lite iaf, vi ska ta resten imorn. Jag ska nog köpa en dator imorn med. Om den jag vill ha finns kvar. Jag älskar att ha pengar.
Jag drömmer konstigt. Typ att folk nära mig dör så att det gynnar mig. Jag tror det bevisar att jag är ond innerst inne. Har pulat med min Ipod ikväll så den blir så bra som möjligt för mig.
Imorn är det fest med Maja och Tora. Maskerad och grejer. Det blir nog finfint eftersom jag är laddad och Maja är superladdad och Tora behöver avreagera sig efter allt flyttande.
Jag vill också flytta.
Jag tror vi får reda på om två veckor om vi kommit in eller inte. Letar lägenheter som en galning.
Träffade Anders och Emanuel igår. Jag blev alldeles varm inombord. Dom är riktigt bra killar båda två. Om jag någon gång ska gifta mig blir det nog med Anders. Men säg inget till Emma.
Ensam hemma i helgen. Det händer inte ofta. Eller aldrig.
Lovade att rensa kattlådan innan jag lade mig så jag antar att jag får pallra mig ner och göra ett halvdant försök.
Sov Gott

Dagens Tips: Continuum med John Mayer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0