Influensa

Imorse började jag min dag med att ta influensavaccin. Min chef ville det. Det kändes inte alls och jag tyckte att det nog ändå inte var en så dålig idé trots allt. Det var då. Nu sitter jag på jobbet och inser att jag antagligen fått en reaktion mot det. Detta händer vanligtvis inte, men tro fan att allt ska drabba mig. Har ont i leder och rygg och snorar som få. Vänsterarmen som fick sticket är öm och varm som fan. Ironiskt. Jag tog vaccinet för att inte bli sjuk, men det är det som gjorde så att jag blev sjuk.

Handlade bildelar idag. Det är verkligen något man känner för att göra när det är fem dagar kvar till löning och plånboken skriker av hunger.

Jag saknar folk. Saknar vissa i klassen. Saknar barndomskompisar. Saknar nyfunna kompisar. Vart är ni Emelie, Emil, Anders, Tinnert, Jessie, Herman, Eve, Jen? Jag vet vart ni är, men jag vill träffa er alla. Helst på en gång. Nu. Jag saknar det vi hade en gång.

Jag saknar Ida, Olov, Carl, Andreas, Lisa, Judit, Sigrid. Saknar Johannelund.
Saknar Uppsala. Saknar Majorna.

När jag flyttar vill jag att folk hälsar på. Alla är välkomna. Hur mycket som helst, hur ofta som helst. Jag bjuder på trevligt sällskap, lugn och ro eller fest, valet är ert. Glöm inte bort mig, bara.

Dagens Tips: Appetite for Destruction med Guns n' Roses:

Kommentarer
Postat av: ellen

haha vad var det som var så estetiskt med mitt inlägg ? film intresserad har jag alltid varit :)



woow, finns det vaccin mot influensa?

det är ju asbra.

hur gör man?

2008-11-21 @ 09:58:23
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: yoda

jag saknar dig !!! när ska vi gå ut och skaka och kanske ta en fika? du, jag och tinnert kanske? :)

2008-11-22 @ 14:37:52
Postat av: tora

!!!! ja men jag saknar dig iaf..

2008-11-23 @ 10:49:50
URL: http://toramaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0