Fylla, slagsmål och razzia. Kan det bli bättre?

Jag hatar att jag inte uppdaterar bättre, men hatar också att uppdatera.

Fredag:
Installerar mig i stan. Frihet, lycka. Hälsar på pappa. "Det är ju din arm", säger han. Damn right!
Får fika. Diskuterar framtid och övriga föräldrar. Sminkar syrran.
Ellen kommer. Råkar supa henne lite fullare än det var tänkt. Går till Amanda och Erik. Kramar bra folk. LinusOscarEmilssonErikAmandaMarcusDaniel (om jag har glömt någon nu så skäms jag). Festen är i full gång. Amanda mår inte bra. Försvinner. Min permanent marker kommer fram och hamnar på allas armar. Oscar slåss. Och bits. Har märken kvar dagen efter. Somnar i soffan. Går hem.

Lördag:
Bakfull. Äter kebab. Eller nej, för jag får inte i mig någonting. Ligger i sängen halva dagen. Går upp, duschar. Försöker få någon sorts struktur på min dag. Misslyckas. SMS:ar Elin, jag blir sen. Groggar lite ensam innan jag ger mig iväg i den svinkalla Falköpingskvällen. Kommer till Elin. Våfflar håret. Blir sminkad. Dricker mer. Går på förfest. Råttan, även kallad Sara Lundkvist är värdinna. Malin är spindel. Jag och Elin blir misstagna för varandra fem gånger under kvällen. Kul, för hon är snygg. Vidare till Medis. Malin stannar på vägen och ska försöka kissa. Hon är för full och ramlar i busken. Tar iaf ett kort. Det är inte fullt. Träffar några i damlaget. Kramas. Dansar med Hanna. Ska röka. Polisen har kommit och stänger in alla i lokalen. Razzia. Inga tillstånd, säger dom. Finns visst tillstånd, säger Sandra och Dennis. Vi kommer ut efter en stund. Polisen släpar ut en tjej. Tre stora starka karlar på en liten tanig tös. Nämen det är ju DU, säger Martina. "Vad fint du målade på Jens arm igår." Återigen permanent markern. Tröttnar. Går hem.



Söndag:
Mår ganska bra när jag vaknar. Städar. Långsamt. Handlar. Äter. Åker till träningen. Tre jävla timmars bögträning. Åker hem. Duschar. Dör.


Dagens Tips: In search of... med N*E*R*D


Kommentarer
Postat av: oscar

bits och slåss!? Värsta jag har hört! Förtal!

Nu blir det prov

2008-11-04 @ 10:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0