Carcrash

Jösses! Mitt förra inlägg orsakade en viss hets. (Oh-ah-oh-ah-oh-ah-oh-ah) Vet inte riktigt hur jag ska toppa det här. Jag har denna veckan jobbat dubbelt tre dagar. Det innebär 11 timmar natt och sen direkt till mitt dagjobb i 6 timmar. Detta gjorde sig påmint i måndags då jag var trött och stressad körde iväg till mitt dagjobb kl. 8 på morgonen. Jag körde kanske lite fort och hade lite dålig uppsikt och brydde mig lite för lite för att uppmärksamma att det blev något trångt när jag skulle svänga på kapellsgatan. Detta gjorde att jag insåg alldeles för sent att jag var nära att köra in i den mötande bilen och svängde därför väldigt häftigt åt andra hållet. Det var när jag körde i någonting som jag kom ihåg att det stod en bil parkerad där. Jag parkerade min bil för att direkt efter inse att en taxigubbe som kört efter mig hade sett alltihop och kom utstormandes ur sin bil för att skälla på mig. Jag skällde tillbaka och sa att jag ska fixa det , gubbjävel. Vad fan tror du? Fick skamset söka upp ägaren och förklara att min bil hade repat hela sidan på hennes bil. Jag kom ändå undan billigt. 1000 spänn i självrisk + att min försäkring backar ett steg. Oden cup i helgen. Jag spelar för Kinnarp/Slutarp. Vilka kommer och tittar? Min dator har förresten kraschat. Om ni tycker att jag är osocial. Dagens tips: Amos Lee's självbenämnda debutplatta

Kommentarer
Postat av: Wicksell

Ouch. Jag vet hur det känns! :/

2008-11-13 @ 23:22:51
Postat av: ellen

lycka till på oden cup!

där får du köra på hur många du vill !

2008-11-14 @ 11:23:08
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0