Baajs

Calcutta, I am a taxi driver and...
Låten har suttit klistrad i mitt sinne sedan debatten om Dr. Bombay började. TACK SÅ MYCKET KJ OCH WICKSELL!
Vad ser jag fram emot nu?
Jo, att min Ipod ska komma. Och alla årets julklappar. Jag har, precis som förra året gjort en fuling och beställt alla mina julklappar på nätet. Nästan alla, resten ska jag beställa inatt.
Jag, Tora och Amanda diskuterade min framtid igår. A-planen är Lund. Om jag inte kommer in kände Amanda någon söt snubbe i Umeå som jag (nog) kan bo hos ett tag. Det är B-planen. C-planen är att Tora hittar en lägenhet till mig i Falköping och att jag jobbar till Tora känner sig mogen för att flytta till hennes familjs lägenhet i Stockholm. Då följer jag med. Jag tycker alla tre planerna låter ganska lockande. 

Bilen funkar nu igen. Jag säljer den fr.o.m 8:e januari. Bara så ni vet...

Fest nästa helg. Jag ska hjälpa Tora flytta till sin nya superfräscha vindsetta och sedan blir det  utgång. Elin på jobbet kanske kunde bidra med fest. Annars visste Maja två stycken. Jag är laddad. Känner för att vara en "girl-gone-wild".


Dagens Tips: Black album med Metallica

Kommentarer
Postat av: maja

jag säger festfestfest! vart köper du julklapparna då? jag tänkte spana på internet men sen gå runt och shoppa, typ...

2008-11-25 @ 14:05:58
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: maja

fan vad fräscht! jag ska dessvärre jobba på söndag...men lite fest ska jag fan ha ändå :P får komma igång tidigt helt enkelt!

2008-11-26 @ 00:16:26
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: tora

haha, ja, men med A, B och tom. C-planer kommer man långt :)

FEST!

kram

2008-11-26 @ 10:12:30
URL: http://toramaja.blogg.se/
Postat av: KJ

VARSÅGOD SANDRA!! :D:D haha nä, förlåt.. om du vill testa att byta låt i ditt sinne lyssna på Modo -Super Gut eller varför inte hans genialiska -Eins zwei Polizei sådär en 10 gånger irad, jag gillar normalt inte tyska, men oj!! ;D

2008-11-27 @ 00:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0