20081130

Det är söndag kväll. Den 30:e november. Jag har precis gjort klart hälften av mina tackkort från studenten.

Idag köpte jag biljett till Hultsfred.

Fest ikväll. Det kommer bli trevligt. Herman vill man ju krama igen.

Jag fick inte rummet i Lund.

Jag och Maja har bestämt att vi ska vägra Oslo på nyår. Alla kommer åka till Nya Falköping förutom vi. Dessutom flyttar Maja till Frankrike 4 dagar senare. Quality time!

Kan vi inte alla bilda en grupp där målet är att få igång Anders igen? Han växer snart ihop med Emma. Inget ont om Emma, hon är jättebra, men vi vill också få vår beskärda del av honom!

Jag tycker ni kommenterar dåligt, vänner.

Jag är ledig imorn!

Dagens Tips: Zitilites med Kashmir

Kommentarer
Postat av: Wicksell

Våga vägra Oslo!

2008-11-30 @ 20:37:12
Postat av: ellen

men... händer något annat på nyår?

jag har ingen koll :/

och hallå, jag visste inte ens att maja drar :O

2008-11-30 @ 23:44:12
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0