Make up your mind!

Mitt liv är mycket förvirrande för tillfället.
Jag var riktigt nere ett tag, (ni som behöver veta varför gör det), sen gick det över och jag blev skitglad igen. Nu vet jag inte vad jag ska tro, riktigt...
Angående nöjen har jag förut varit väldigt anti detta, men lagom tills i sommar har mitt partymood verkligen stigit genom taket, yeah!
Men- När jag fick se mitt sommarschema (på det jobb jag verkligen tycker om btw), lackade jag ur stenhårt. Jag ska tydligen jobba varenda jävla helg, förutom en! Okej, jag blir sur och försöker hålla mig till den känslan.
Sen-Blir jag bjuden på två fester den helgen, samma dag, olika städer...fuck!
På jobbet trodde jag att jag skulle komma dit, trivas som fan och bara vara otroligt positiv. Första dan on the job får jag reda på att chefen och resten av personalgruppen haft världens gräl samma dag och att ingen pratatr med varandra. Vad fan! En vecka senare är stämningen så tung att lastbilarnas däck borta i Döve sprängs av trycket. Yeah?
Jag får iaf träffa J, min favorittjej. Och det kanske blir något med Någon...förhoppningsvis.
Träffade Emil i helgen förresten, det var underbart som vanligt. Han har ett sätt med mig, alltså, och jag tror jag har ett med honom. (han är inte Någon, förresten). Vete fan hur det går när Emil flyttar till Bollnäs. Jag gillar inte Bollnäs längre.
Snart är det Nice, då jävlar brudar!
Sex, Drugs & Rock n' Roll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0