Sono raffredata

Jag snorar som fan.
Idag har jag och min lillasyster haft storasyster/lillasyster-mys.
Vi började dagen men en god och rolig frukost i ett alldeles ensamt hus! Ja, Sandra var ensam hemma!
Sedan blev det lite chill och dagsplanerande. Efter diverse sjuka kommentarer och urflipp åkte vi iväg i 240n för att handla varor för dagen.
Vi kom hem och lagade mat, åt mat, gjorde fruktsallad, åt fruktsallad, läste tjejtidningar, åt godis, målade naglarna, packade inför vår semester imorn och flippade ur ytterligare.
En bra dag.

Jessica, jag har tänkt på en sak, du kommer inte komma tilbaka på väldigt länge.
Det är så länge att jag inte riktigt förstår det.
Ska börja titta på hälsa-på-möjligheter, flyg och jobbtider och hostels så ska vi nog kunna lösa det med. Säg bara till om du vill att jag tar med någonting svenskt till dig.

Jag börjar bli fattig, inte bra.
Funderar på att skaffa tattoo..

Kommentarer
Postat av: jessica

hej, skickade precis ett mail om det.. det ar okej, men med vissa komplikationer..

2008-07-14 @ 10:13:14
URL: http://barapercy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0