In italiano, grazie!

Ciao..känner mig lite in the mood här. Jag har precis skrivit ett mejl till en bekant i italien. ( Nu låter jag jätteviktig, men tro mig, det är jag inte...) Målet var att försöka ta mig igenom ett vardagligt "samtal", och jag tror faktiskt att jag lyckades. Eftersom jag planerar en flytt till tidigare nämnda land i Januari känner jag att det kan vara dags att börja öva nu. Enough said about that.

15 minuter kan vara väldigt värdefulla minuter. Idag jobbade jag 12 timmar..igen.. Men! jag fick gå hem en kvart tidigare! Hallelujah, Tessan, säger jag bara. Thanks. Ha en bra semester, förresten.

Läste som säkert många andra Jessicas blogg idag och blev helt lipfärdig..fan..jag blir inte lipfärdig. Kom hem!!!!

Nu är mina vänner på SATC. Jag hoppas för deras skull att den är bra. Let me know, will ya?

Ja..det verkar inte bättre än att  jag får jobba alla helger utom en. Försökte byta med E .Gorgeous, men det gick inte.

Ser fram emot vindruvemysdejt med Sofie, fika med Ellen, dejt med Någon, shopping med Tora, häng med Emil, kram med Jessica. Jessica!

Buona notte, amici..

Kommentarer
Postat av: ellen

word, girl !

2008-07-10 @ 08:58:22
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: jessica

kram och puss pa dig.. jag far alla att lipa (sa on med ett grymt leende som delade hennes runda ansikte med de rosiga kinderna i tva delar. detta gav henne ett smatt groteskt utseende, men eftersom hon satt ensam i ett kok i harlton, gjorde det inte sa mycket hur hon sag ut. allt som betydde nagot var att hon visste att hon hade vanner som hon alskade och som alskade henne tillbaka)karlek pa dig, och du kommer hit i host, vet vi bada sa val. DA far du riktiga kramar :)

2008-07-10 @ 23:06:22
URL: http://barapercy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0