Idag...

...händer det faktiskt någonting! Idag ska jag träffa Tora för en fika och pratstund, och jag ska ta en snabb nödvändighetsshopping för att inhandla diverse nödvändigheter.

Jag känner mig konstigt tom. alltså, varken bra tom eller dåligt tom, finns det någon som förstår?

Jag har funderat över det här med mitt hår...Färg...Funderar över att byta till något varmt mörkbrunt..Kommentera?

Såg att den klänningen jag gått och suktat över på mintandvintage.com reas ut till halva priset..men ändå är jag så dum att jag inte köper den...
Vad är det för fel på mig?
Off-white romantic dress with laces

Ska snart duscha så jag slipper lukta illa. Det känns bäst så.
Arrividerci!

Kommentarer
Postat av: ellen

2008-07-11 @ 14:09:35
Postat av: ellen

håridén - i like!

klänningen med, den är ju jättefin :)



sköt om dig sandra, vi hörs!

2008-07-11 @ 14:10:29
Postat av: jessica

morkbrunt skule sakert funka pa dig :) snyggo! och klanningen ar definitivt du, du ar bara for snal! kop klanningen, det ar en order. unna dig den!

2008-07-11 @ 19:42:28
URL: http://barapercy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0