Devo qualcosa nuovo!

Ja, det behöver jag tamigfan!, Något nytt!
Är så jäkla skraj för att stanna i PissFalköping med undanträngda drömmar, önskningar och förhoppningar.
Är så jäkla skraj för att vara evigt singel bara för att jag är så jävla kräsen!
Är skraj för att inte komma iväg till Italien bara för att jag känner någon sorts inbillad trygghet i det tillbakahållande kaoset  och depressionen som finns här.
Är så jäkla skraj för att aldrig våga vara impulsiv, därför att mitt liv går ut på att hålla alla andra nöjda och att inte störa dem och deras rutiner.
Är så jäkla skraj för att aldrig våga visa min person för folk, därför att jag i förväg dömt den som ointressant.
Är så jäkla skraj att tyna bort till någon obefintlig person som folk inte minns, någon som smälter in i tapeten.
Ringer han inte på måndag, ringer jag honom.

Vill han inte som jag vill färgar jag håret och börjar leta familj i Italien.
Vill han som jag vill blir allt komplicerat igen och han kommer sabba alla mina planer.
Jag kanske flyttar och säljer bilen. Hänger på sticky hela helgerna. Lodar vidare i mitt evinnerliga sökande efter något som liknar ett liv.
Jag vill att han ska vilja som jag...


Kommentarer
Postat av: Sofie

du blir inte en ensam jävel i falköping!! sluta tro det. allt kommer ordna sig. åk till italien sen, lämna floby, var som jessica, modig! jag lovar, allt bli bra så småningom. kram!

2008-07-14 @ 07:22:52
URL: http://hemmaistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0