Det känns som om att jag väntar på något

Och jag har ingen aning om vad det är.
Väntar jag på att vara ledig, nej, för jag vet inte än vad jag ska göra då.
Väntar jag på någon speciell person, nej, inte vad jag vet.
Väntar jag på något event, nej, det är för tidigt för det.
Väntar jag på Italien, nej, jag vet inte ens om jag vill åka.
Jag kanske bara väntar på att livet ska börja.
När vet man att det har börjat?
När vet man att det är slut?
Ska hela mitt liv vara en enda lång väntan?
När ska jag få landa?
När ska jag sluta vara en osalig ande som inte hela tiden väntar på något annat, något bättre?
Jag vill inte ta en dag i taget, jag vill ta allt på en gång.
Funderar seriously på tattoon.
Vet inte vart jag vill ha den, handleden, axeln, ankeln...
Den ska se ut såhär, fast utan text.

Kommentarer
Postat av: Sofie

vet du inte vad du ska göra när du är ledig?! vi ska till frankrike, dumming! du väntar kanske på att träffa mig, skvallra lite och sånt ;) kram vännen!

2008-07-22 @ 12:20:12
Postat av: tora

och jag ska ha ett flygplan, haha, vågar vi? :P

2008-07-22 @ 22:39:18
URL: http://toramaja.blogg.se/
Postat av: ellen

hoppas man får se dig ikv (: hang in there girl!

2008-07-23 @ 16:13:50
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0