Världens sämsta bakfylla...

...hade jag nyårsdagen 08. Dagens bakfylla ligger tvåa på listan.
Igår hade vi nämligen personalfest på Lundsbrunns kurort. Det började bra, med ansiktsmask, peeling, smörjor och bad. Sen gick det utför. Jag sjöng på scenen, buggade till Barbados(yeah), bjöd upp en gubbe som skulle kunna varit pappa till min pappa. Jag betedde mig som om att jag var en hormonstinn, livskrisande 45-åring.
Men det var roligt. Redan vid julbordet kl.19 fick mina kollegor säga åt mig att jag inte skulle dricka mer. Lyssnade jag? Nej. Dumtdumtdumt.
Dessutom tvingade Elin mig att sällskapa henne när hon skulle röka, därav vaknade jag imorse och hade ingen röst kvar. Det var helt igenkorkat i halsen. Då har Elin mage att beskylla mig för att snarka.
Vad fan tror du!?

Jag mår inte bra i kroppen. Usch.

Imorgon ska jag fylla i min tatuering. Jag är skräckslagen, det kommer göra ont som fan.

Jag lovar saker jag inte håller. Vet inte riktigt varför. Jag lovar att jag ska träffa massa folk fast jag vet att jag inte kommer hinna. Det är svårt att försöka vara en bra människa.

Kommentarer
Postat av: Frey

Jag kan tillägga att jag hoppas att min bakfylla nyåret 07/08 kommer fortsätta vara min värsta länge till! Jag borde också (eftersom jag har så sjukt bra åsikter) ha dagens tips!

2008-12-14 @ 15:55:53
URL: http://frey.blogg.se/
Postat av: maja

hahahaha underbart! så går det när man är så peppad som du var. härligt. juldagen nästa?

2008-12-14 @ 17:32:19
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0