Got me looking so crazy right now!

Jag förstår inte vad som har hänt med alla. Ingen är som dom brukade vara. Inte jag heller. Vet inte om det är juletiderna, eller om det är något annat, eller om folk bara har ändrat på sig permanent. Det är iaf tråkigt tycker jag. Eller både tråkigt och roligt. Det man hade med vissa kommer aldrig komma tillbaka. Aldrig. Jag är inte den som är nostalgisk men när jag väl tänker tillbaka blir jag deppig över hur mycker bra jag har försakat och hur mycket bra som försvunnit på egen hand. Måste sluta med det. Måste börja ett nytt liv. Ett bra och trevligt liv.

Imorn ska jag till Göteborg med Maja, det kommer bli jättemysigt. Jag ska spendaspenda!

Försökte fylla dom där förbannade CSN-papprena igår, det var inte lättast i världen. Borde inte dom som faktiskt sysslar med unga vuxna och studier ha en lite mer pedagogisk svarsblankett? Jag tycker det är en stor miss av dom. Skämmes.

Ikväll är Daniel och John på Whitesnake. Jag hoppas verkligen det är bra. Det är det nog.

Vänner, det är julafton om en vecka. Och om en vecka och en dag är det juldagen i Uppsala. Jag måste köpa en klänning! Eller liknande.

Såg att min älskade Beyoncé kommer till Sverige i maj! Lätt att jag ska dit! Jag ska nog lyckas få med mig jobbElin på det också. Det kommer nog nästan vara lika bra som min 20-ÅRSDAG BARA EN VECKA TIDIGARE!

På fredag gör jag min sista dag någonsin på mitt ena jobb. Det blir sorgligt.

Vad är det på tv en onsdagkväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0