Uppsala 08

Kom hem idag från Uppsala. Jag är trött. Det har varit roligt fast tröttsamt, det är himla långt till Uppland. Träffade mycket bra och roligt folk. Resan räddade min jul lite grand. Tack Maja! Stukade foten idag när jag skulle försöka spela fotboll. Skit. Nu antar jag att nyår är på tapeten. Planen är väl än så länge middag hos Emeli med Maja och Tora och ev. fler, sedan kanske ErikoAmandafest eller Sticky. Hmm..
Vette fasen varför mina bilder inte vill överföras..Skit på det med..
When I am late...Ane Brun är sådär perfekt melankolisk att man bara inte kan låta bli att älska henne.

Kommentarer
Postat av: tora

amanda vill att vi kommer till henne..kram!

2008-12-28 @ 08:34:07
URL: http://toramaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0