They call me Baby Driver

Julafton imorn. Först ska jag till Tora och byta julklappar och sen ska jag och Elin byta på jobbet. Julen får alltså en  bra början. Dock vet jag ju att den kommer urarta redan innan maten kommir på bordet.
Ja, jag är en sån som hatar julen och jag skäms inte för att säga det. Jag hatar den inte på grund av all hets som tillkommer högtiden, utan tror snarare att sådan hets kan vara nyttigt för oss att ha ibland. Nej, jag hatar den av högst personliga och återkommande orsaker. Nu ska jag försöka sluta vara negativ.

Ska nog färga håret ikväll, inte för att det behövs, mer för att jag behöver göra något för att inte känna mig urtråkig.

Jag lääängtar till Lund.
Jag lääängtar till Maja och Uppsala.
Jag ääälskar Fleet Foxes, can't get enough!

Jag får förresten brev varje dag, det är väldigt roligt, tycker jag, även om det är typ försäkringsinbetalningar eller csn-info.

Frågan är om man skulle ha is i magen med att köpa student litteratur, det kan ju faktiskt finnas någon bokpool eller liknande där nere...

Men tänk om det inte gör det...

Nej, nu ska jag ta på mig strumpor, köpa hårfärg för att sedan slita upp papprena från Toras paket.

Ha en trevlig jul eller nåt

Kommentarer
Postat av: Mack

Det mesta från programmen finns på andrahandsbokhandeln. Och om det inte gör det så klarar man sig länge utan litteraturen. Play it cool.

2008-12-23 @ 18:54:31
Postat av: tora

tackar för fina presenter, snyggaste naglarna i Uppsala haha! :)

2008-12-23 @ 23:20:05
URL: http://toramaja.blogg.se/
Postat av: tora

tackar för fina presenter, snyggaste naglarna i Uppsala haha! :)

2008-12-23 @ 23:20:28
URL: http://toramaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0