Power is made by power being taken

Gårdagen var galen. Hämtar Oscar. Hämtar Maja, åker till Eerm. Wicksell är där. Iron & Wine plus rödvin. Sedan vitt dessertvin. Fint som snus. Grogg. Vin. Skratt, prat, umgänge. Vi lämnar Maja, får öl. Beger oss till Oscar. Trashar lite på vägen. Det är långt till andra sidan staden. Äter knäckebröd. Lämnar Oscar, går tillbaka genom hela stan till Herman igen. Klockan är fem och vi börjar laga mat. Äter mat, Eerms föräldrar vaknar och kommer ner. Vi äter upp och går och lägger oss. Eller, jag, Herman pratar en stund med mig efter jag somnat.

Fest igen imorn kväll. Och torsdag kväll. Alla ska med, alla är på! Kanske till och med Anders..

Lasse är klar för Hultsfred! Alla fyra dagarna! Och jag har förmodligen husvagn!

Det är mindre än två veckor kvar tills jag får reda på om jag kommit in eller inte. Jag är nervös.

Kaffe!

Kommentarer
Postat av: maja

du är kanon, människa. och jag skulle gärna kommentera mera om jag hade haft en dator den gångna helgen. jag borde skriva om den. men jag är HELT UPPE I VARV OCH GAAAALEN. jag har seriöst panik. borde supa bort den. hi hi hi hi hi hi. så igår var nice efter att jag drog?

2008-12-01 @ 17:44:19
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0