Nu jävlar händer det!

Skulle kolla min högskoleanmälan på studera.nu, fast det gick inte för den var under genomgång! Det är alltså i rullning!
Jag är skitnervös.

Fick massage idag. Fy fan vad ont jag har i hela kroppen. Jag bokade in en ny tid med en gång.

James Morrison är sänd från gudarna.

Fan, jag blir mer och mer tänd på Stockholmsidén med Tora. Vet inte om min längtan att studera överstiger min Stockholmslängtan.

Festivalkänslan har infinnit sig! Nu med alla biljettsläpp, bandsläpp, tävlingar och gamla festival bilder/filmer så har jag äntligen kommit i stämning riktigt ordentligt. Vet inte vilka jag har råd/tid med att gå på bara. Hultsfred är ju redan bokat, men nu står valet mellan arvika och p&l. Tora ville till way out west också. Vi får väl se. Många dagar och många bandsläpp tills jag behöver bestämma mig.

Det är stört omöjligt att hitta lägenhet i Lund när man bor här. Alla vill bara träffas innan dom bestämmer något. Det kanske är ödet. Det kanske är menat att jag inte ska dit, utan till Stockholm istället.

Nu ska håret få växa. För första gången i mitt korta liv ska det få bli långt. Ser fram emot resultatet.

Funderar på det här med mitt diktande. Det är svårt att komma igång. Kan någon inte bara slänga till mig ett ämne? Så jag har något att börja med. Sen lovar jag att jag ska publicera mina verk.

Borde inte börja stavas på något annat sätt? Typ, börga? Nä, men det kändes fel när jag skrev det...

Vad har man att se fram emot nu? Hmm.. Jobb imorn med Elin. Vi börgar med det.

Dagens Tips: Sandra 15 år, en blandskiva min barndomskompis Emelie gjorde till mig. Fina tider.


Kommentarer
Postat av: maja

sthlm? tell me all about it!

2008-12-04 @ 23:17:47
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: tora

hoppas ni hade kul igår, j*vla fysiken tog all festtid.. :(

2008-12-05 @ 08:04:43
URL: http://toramaja.blogg.se/
Postat av: amanda

hej hej hej hej hej! herregud! det känns som om jag har dött och återuppstått igen! Jag fattar inte vart mitt huvud har varit de senaste dagarna! Mina ansökningar är också på G, det är pirrigt! Och jag älskar också Morrisson! Han räddade mig förra året i musikväg!



När vill du kolla på valpisen ? :)

2008-12-05 @ 08:31:40
URL: http://amandainorrland.blogg.se/
Postat av: daniel

att vara hallick på festival känns tufft. det är ju som att försöka sälja godis till karamellkungen eller nått... och erkänn, du kollade på mina bilder @ min blogg och det var därför du blev sugen på festival!

2008-12-05 @ 10:20:47
URL: http://bloodonthetracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0