Kinnarpskolan

Idag blev jag inringd att jobba på Kinnarpskolan som engelska och franskalärare. Det gick bättre än vad jag trodde. Det var ganska kul, men jag insåg även att jag aldrig i hela mitt liv skulle vilja bli lärare. Det kändes bra för då blir jag ännu säkrare på att jag valt rätt som ska bli sjuksköterska.

Jag hade fått mitt antagningsbesked från Lunds Universitet när jag kom hem. Det kändes bra i magen. Jag blev informerad om att jag tillhörde den medicinska fakulteten, hur fancy låter inte det?!
Nu ska man bara hitta bostad...
Jag får satsa fullt ut på nationerna nu. Jag får sätta mig någon dag och ringa runt. Det ska gå. Jag vill bo själv och jag vill att folk ska kunna hälsa på mig.

Jag fick ställa in min tatuerartid idag för att jag skulle jobba, så jag känner att jag där tog ett rejält steg tillbaka i min modframfart.

Elin Svensson på jobbet lade ut några riktigt roliga bilder från helgen, jag snodde några:


Det var det jag hade att bjuda på för denna gången.

Kommentarer
Postat av: maja

hahaha! det hade det nog varit värt, du hade fått ett gott skratt :D partymode på bilderna, alkoholen kommer!

2008-12-15 @ 21:32:36
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: Frey

Vart svarar man på kommentarsfrågor? Jag är ny i bloggvärlden. Ang. min sommarplåga: Du har nog lite för bra smak för att gilla den, men vi ska ha en demo till inlämning på onsdag, så efter det kanske...

2008-12-15 @ 22:32:07
URL: http://frey.blogg.se/
Postat av: ellen

snygga fyllesandra :D

2008-12-15 @ 23:23:09
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0