He was too good to me

Idag träffade jag Tinnert, Jen, Jakob och Maja på Lilla Blå. Det var mysigt att träffa tjejorna igen! Var på samma ställe igår och fikade med Frank. Det känns så kul att få träffa alla igen, vissa för första gången på länge och andra för sista gången på länge.

Jag har ett sorts omättat behov av att sova. Idag när mina syskon såg på Bolibomba somnade på det stenhårda golvet framför tv:n. Det ska inte vara så. Jag vaknade till en liten stund och somnade om i vår alldeles för liten soffa, benen upp och huvudet ner.

Imorn är det söndag och jag ska inte göra någonting alls, bara sova och antagligen städa eftersom min mor tyckte det var en jättebra idé att bjuda hem hela släkten till oss på julafton. Jag vill inte ens vara med men måste ändå städa. Usch.

Fick reda på igår att jag får en bautalön på måndag!

Jag är kluven. I det mesta. Känns bara konstigt att prata om det för jag är kluven gällande det jag är kluven om. Jag vet ingenting. Allt känns osäkert, instabilt. Jag vill bara ha en kram och ett vänligt ord.

Kommentarer
Postat av: maja

jag vet varför du har ett omättat behov av att sova! FÖR ATT DU ALDRIG GÖR DET MÄNNISKA! jag börjar få samma problem, sitter här och lodar, ska upp 9 imorrn, och ska packa innan jag lägger mig. faaaail

2008-12-21 @ 00:45:19
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0