Glögg/spelafton hos Emeli


 Herman ringer och säger att Emeli har glöggafton, jag hoppar runt på mitt ben för att komma i klänningen (ja, givetvis ska det vara uppklätt). Något försenad kommer jag dit och möts av goda vänner, gamla som nya.
Emilio och Emil var där, Herman, Veronica, Maja, Emeli, Käll, Henrik, Maja (Lööf, kan det vara så?..) och en fransman som det var lite synd om eftersom ingen vågade prata med honom...

Idag fick jag mina glasögon och numera ser jag ut som Buddy Holly, får lägga ut en bild när jag är lite mer fixad, men här är Buddy:


Jag hoppas att en Lundapåg ska ringa mig idag med ärende om ett rum i sin lägenhet som han vill hyra ut... Ringringring!

Morsis och mannen hennes har pratat om att köpa min bil! Vore gött att få sålt den utan att behöva krångla med annonser och besök och annat.

Det var längesen jag blev lycklig av någon musik som inte var lågmäld och vacker, men NU! The Raconteurs är galet uppiggande!

Far Väl

Kommentarer
Postat av: emeli

haha, HEJ :)

kul att se dig igår!

fixa nu foten så att den blir bra bums.

2008-12-29 @ 21:11:58
URL: http://maisouii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0