Charmant

Som jag bloggar! Ni hinner inte med!

Iiiidag träffade jag Tora. Hon blir av med jobbet vid årsskiftet. Stackars sate, jag har iaf valt att bli av med mitt jobb. Vi planerade och spekulerade och tröstade. Det blir nog bra. På något sätt. Men du har rätt i vad du säger, Tora, livet kan vända sig på de mest konstiga sätt.
Om jag inte kommer in i Lund vet jag inte vad jag ska göra. Jag vägrar vara kvar här, men jag vill nog heller inte plugga i Umeå. Funderar på att flytta till Baltikum och bli hora. Få lite omväxling.

Jag känner på mig att det blir ett bra år. På något sätt.

Imorn är det Noveau. Herman är på, jag, Oscar, Maja, Wicksell. Ska ringa runt lite och ragga folk. Torsdagsfest, helt enkelt. Kom, vettja!

Massage imorn, förresten! Det blir spännande, jag har allvarliga problem med att folk tar i mig. På riktigt! Jag hatar det!

Hahaha! Läste att sjuksköterskeutbildningen hade lagt ner i Skövde på grund av att den var för kass. Detta har jag försökt säga till mina föräldrar hela hösten. Känns skönt att veta att jag hade rätt och dom tokfel. Känns även gött att de jag känner som går utbildningen får gå kvar, vore jobbigt annars.

Funderar på att börja dikta. Måste nog bara hitta mitt mörka jag först, och sedan börja dikta sorgligt, Esset sa att det var så man oftast diktade.

Kommentarer
Postat av: daniel

får jag vara din hallick?

2008-12-03 @ 22:08:47
URL: http://bloodonthetracks.blogg.se/
Postat av: daniel

får jag vara din hallick?

2008-12-03 @ 22:09:34
URL: http://bloodonthetracks.blogg.se/
Postat av: maja

sorry hun, jag måste dra till morsan och fixa mina frankrikepapper imorrn...så no nouveau for me :(

2008-12-04 @ 00:37:51
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0