AAAAAaargggh!

Är det bara jag som blir förbannad av kassa kassörskor? Sådana som bara står i kassan och fullkomligt struntar i att dom faktiskt jobbar. Dom ser så uttråkade ut att man kan tro att dom är bittra över att inte ha fått sig något på länge. En del hälsar inte ens när man kommer in i butiken! Dom står stilla eller går och viker ihop en tröja lite symboliskt för att folk ska tro att dom jobbar. Inte ett leende så långt ögat når. Jag är för övrigt övertygad om att dessa kassörskor går hem och gnäller ihjäl sig över att dom har ett tråkigt jobb. Fy fan, säger jag bara. Avliva allihopa.

Jag har ont som fan i foten.

Kommentarer
Postat av: ellen

jag färgade håret, men blev missnöjd. buhu.

fast väntar med att slinga det till efter nyår ändå.

:)

2008-12-28 @ 15:12:14
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Jasonthebeard

Finns en typ av kassörskor som jag tror konspirerar mot mänskligheten. Kassörskor som alltid har ondska i ögonen och som hellre skulle kasta ut sina kunder istället för att hjälpa till. Dessa infernaliska demoner finner man oftast inne på ett grön bolag.

2008-12-28 @ 19:46:23
URL: http://jasinthebard.blogg.se/
Postat av: maja

you know I agree. det värsta är ändå kassörskor som pratar med varandra så man inte kan ställa nån fråga till dem. DÖ! social kompetens, tack...

2008-12-29 @ 11:20:29
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0