Tjapp!

Är tacksam för alla kommentarer! Det känns mycket bättre efter alla värmande ord, (även om marcus tyckte jag var asful på "före"-kortet..) Jaja..
Har idag börjat mitt nya liv. Jag hatar att säga så för min mamma gör det minst en gång i veckan utan att någon av oss övriga i familjen vet vad hon ska ändra på i sitt nuvarande liv. There is no action, ever, liksom.
Jag ska börja träna, kan inte med att gå omkring med den nuvarande pluffsmagen. Ja, folks (som Lasseboy skulle sagt), det har tillkommit en liten kula. Och nej, jag är inte gravid. 
Det började med gröt till frukost. Otroligt underskattad mat. Cyklade på motionscykeln hemma i 45 min, 45 jobbiga minuter, svettades som en gris men var otroligt stolt över mig själv. Nog om det, för det är inte kul för någon att läsa om..

Nu är det bestämt att jag ska på Markus Krunegård i oktober! Är överlycklig.
Tack, Marcus för att du flyttade.

Är osäker angående Italientrippen. Ytterligare information har fått mig på andra och egentligen ursprungliga tankar.

5:e September är det fest i Skövde, Tora. Shit det kommer inte gå bra, jag är redan party.

Have it!

Kommentarer
Postat av: Lajnus

Äsch, det var ingenting. Lyssna på dig själv istället för mig :) Tror att du vinner på det i längden.



Japp, flyttar till Tjörn på Söndag. Känns helt galet. Allt är verkligen helt nytt. Känner ingen där, inte direkt bekant med ön, känns hur konstigt som helst. Mindre panikångest. Det är tur att Göteborg ligger i närheten, iallafall. Om du är i Göteborgstrakten och är sugen på att rädda mig med hjälp av en fika, hör av dig! Kan behöva all hjälp jag kan få.

2008-08-27 @ 23:38:23
URL: http://windowpane.blogg.se/
Postat av: ellen

du ska bara se musikmännen, de är söta. höhö

2008-08-28 @ 07:02:19
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0