Paaarty, Paarty!

Svinpartysugen. På en sketen måndag. Vad gör man åt det?
Puh...
Har fått ännu fler svar på min ansökan..jösses, kan inte folk läsa? När jag skriver att jag kan börja första januari är det ändå puckon som frågar om jag kan komma nästa vecka...

Imorn händer det. Jag återgår till mitt mörka svall igen. Funderar på att även lägga an med en liten halvlång snedlugg. Vad tror ni?
Börjar bli lite party på min Jessica-helg med. Jag vet att det är över en månad kvar, men man måste ha något att se fram emot.
Någon som vet om man kan boka Markus Krunegård biljetter till konserten i Lund? Det funkar inte för mig...

Det känns som om att jag flera gånger har tänkt skriva om något här, men minns det bara inte.

På fredag börjar jag mitt nattarbete hos J med Elin. Ser verkligen fram emot det. Hon är en härlig prick. Vette fasen hur jag ska hålla mig vaken bara. Jag får börja brodera. Tora stickar ju.

Tora förresten, har kärleksbekymmer. Usch. Fast det är väl bättre än ingen kärlek alls, antar jag. Suck. Det är liksom bara trevligt att ha någon speciell som man går runt och tänker på lite grand. Och som tänker lite grand på mig.
Annars kan man döva ensamheten med Timo och Sweet Marie, det är en riktig hatlåt. Hihi.

Imorn blir det som sagt frissfix, pengaslösande med Tora och fika med moster, morbror och kusiner.

See yah!

Kommentarer
Postat av: maja

5 sept sounds like something... ska fundera på't! och hoppas det går bra med italien :D

2008-08-25 @ 22:28:11
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: Lajnus

Tack för efter-grattiset! Mycket uppskattat. Hur leker livet för dig, nu? Vad håller du på med för spexigt?



Håller med dig lite där ang kärlek, det känns väldigt bra att behöva någon/känna sig behövd. 2 års singeltid tär ganska hårt på psyket, säger jag dig :)

2008-08-26 @ 17:54:25
URL: http://windowpane.blogg.se/
Postat av: tora

oj vad jag står omnämn ;) du skriver väl inte bara om mig..



vi SKA parta sandra, mamma hälsar iaf att du är så välkommen, på torsdag är det IKEA, det kan ju bli party, ta med dr. kosmos bara :)

kram!

2008-08-26 @ 19:10:49
URL: http://toramaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0