"Men lilla gubben, hur är det fatt?"

Det var väl själva faen vad alla är på matfestivalen.
Själv jobbar jag nätter nu och kan inte alls ta mig tid att gå ut.
Det är inte rättvist för jag är så partysugen att jag krakelerar. Jag går runt och nynnar markus krunegård låtar hela tiden. Jag drömmer om drinkar och dunkande dansgolv.

Jag pratade med Albin idag. Han trivdes i Ransäter. Det kändes skönt att höra, funderar på att söka dit, jag med.

Jag träffade Lasseboy idag. Jag blev alldeles varm inombords. Gud, vad fjantig jag är.

Jag behöver en helg uppslukad av fest. Man kanske skulle ta sig ner till Lund snart för ett totalt genomförande av detta problem.


Kommentarer
Postat av: maja

du får festa nästa helg! ja gårdagen blev faktiskt sjukt skoj och annorlunda, så det blev rätt lyckat ändå :)

2008-08-31 @ 18:47:12
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: ellen

matfestivalen är överskattad,

själv är jag lycklig över att inte vara där :)



lund ?

2008-09-01 @ 08:27:20
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0