Känslor

Idag var jag på blodcentralen. Jag var inte ett dugg nervös innan, konstigt nog, jag brukar bli vettskrämd av att göra sådana vuxna grejor. De var iaf urgulliga mot mig och sa att jag hade perfekt blod (de säger säkert så till alla, men ändå).
Funderar på att bli en sådan urgullig blodtant själv. Undrar vart man hittar den utbildningen?..

Åkte hem och gjorde mitt bästa för att försöka sjunga med liknande intensitet och känslosamhet som Ane Brun gör på skivan. Det gick inget bra alls.

Tänkte tillbaka på gamla tider, bra tider. Det kändes inte bra alls heller.

Var tvungen att ställa in min dejt med Frank med, på grund av min biljävel som bara väljer att dö ibland medan man kör den. Kändes inte bra någonstans.

Fick ett sms av Sofie där hon berättade att hon och Erik legat med 40 graders feber båda två den helgen de flyttade ihop och bara skulle spendera med gos och mys. Kändes inte bra, stackars dom.

Han har inte ringt idag..han ringde iofs igår, men det känns inte helt bra ändå...

Men! Ikväll fick jag ett mejl av en vuxen bekant som förut var "ingift" kusin, där han berättade att familjen saknade mig och tyckte det var synd att det tog slut med den riktiga kusinen. Han bjöd till och med in mig att bo hos dem i Lund för att bara komma och hälsa på. Jag blev så glad att jag lipade. Och ledsen för att jag inte längre kommer träffa denna underbara familj varje jul, påsk, bröllop och andra spontana visiter.
Fast det är bäst såhär. Man ska må bra i ett förhållande, det är väl själva tanken med det?

Maratonrock snart. Ska folket gå?
Matfestivalen sen, kommer folk då med?


Kommentarer
Postat av: maja

du är snygg! och jag ska damn well ut och festa trots att jag jobbar.

2008-08-05 @ 23:04:31
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: tora

absolut ska jag med, sen är det ju souled out först oxå! måste övertala sofie bara..

kram!

2008-08-06 @ 07:13:45
Postat av: tora

för..att han tydigen är upptagen, fick veta nyss..fan

2008-08-06 @ 13:23:07
Postat av: tora

nää, sandra jag måste vara ärlig, strunta i honom, han är verkligen inte värd dig, eller ja, ring om det verkligen känns så, men herre gu, du som är en sån toppentjej behöver ju verkligen inte ta första bästa, ta det lugnt och väx med dig själv lite, det tror jag du behöver! på fredag ska vi ha kul, vare sig vi hittar drömprinsen eller inte, misströsta inte!!

kram!!

2008-08-06 @ 16:48:13
Postat av: albin

klart ni ska komma på maraton och se driveb och memoria!

2008-08-07 @ 22:01:08
URL: http://happenstance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0