Ikea

Idag har jag fortföljt min plan om att tappa daller från kärlekshandtagena. Det gick bra, fast jag har varit hungrig hela dagen.
Åkte in till Falköping för att lämna intyg på extrajobbet om att jag inte är pedofil (om de bara visste..haha), sedan tog jag och golfen oss till parkgatan där jag skulle möta Tora för lite shopping i Jönköping. Det blev som tur var bara nödvändigheter på IKEA. Så nu  har jag äntligen ramat in mina Simon & Garfunkel/ Cat Stevens-tidningsurklipp från tidiga 1970-talet. Jiihoo!
Medan jag gick där inne i det stoora varuhuset ringde det från extrajobbet och de undrade om jag kunde jobba redan imorn! Jiippii! Pengar!
Det känns lite grand som om jag svävar på små moln för tillfället. Och nej, jag har inte rökt på, det är Maj som ska till Holland.
Känner att det suger i min Maja-tarm. Måste ta tag i det.

Nu måste jag sova, jobbar 16,5 timmar imorn.

Kräm

Kommentarer
Postat av: amanda

ska du jobba16 och en halv timmar imorgon? det är ju ett sinnessjukt långt pass! jisses!

oh ikea! jag älskar ikea! har inte så mycket saker därifrån, men jag älskar deras koncept - billig kan vara bra! haha ;)



vi flyttar på söndag morgon, och är framme i falköping på måndag. Dock så kommer vi nog bo hos eriks föräldrar ett tag medan det målas om i vår lägenhet :D Den 9de eller 10de börjar jag på Vero Moda! Hurraaaa! :D:D

2008-08-29 @ 09:23:30
URL: http://amandainorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0