Gravity, is working against me.

Fick veta idag att Björse läser min blogg! jag blev glad på något sätt, men samtidigt insåg jag att jag måste tänka över vad jag egentligen skriver för något...jag lade ut min profil igår kväll på au pair world och har redan fått massa bra svar. Hur gjorde du när du valde, Jessica?
Måste fläta syrrans hår nu, men hör av mig mer imorn. På tisdag blir jag förresten brunhårig. Tack alla som läser bloggen, tack tora som kom på matchen idag, tack björse för adressen, tack maja och ellen som blivit sena men underbara nyfunna vänner. ha det bäst, klad hest.
Har förresten bestämt mig för att sluta spela fotboll.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha! jag har också varit på aupairworld! jag valde två familjer från den sidan.. Den ena var kanonkul och den andra var lite mindre bra ;P När ska du iväg?

2008-08-25 @ 10:28:09
URL: http://amandainorrland.blogg.se/
Postat av: jessica

jag gick på hur fina barnen var :) nej, men seriöst.. försök hitta en familj som verkar bra och som kräver lagom mcket.. helen sa att de ser mig som en extra familjemedlem som hjälper till. caroline är ju fortfarande på dagis och det är för att jag ska få lite tid att göra annat.. hade de velat ha barnvakt på fulltid hade de skaffat en nanny. jag gallrade genom att avfärda mer än två barn och sen kan man ju gå på område och så vidare.. beror ju helt på hur många du har på g. jag gick väl från 150 till 40 som jag bad att få veta mer om sen så var det väl först till kvarn osv.lovatts var bland de första att kontakta mig igen. be om referenser som torbjörn sa.. kan nog vara bra om du får tag på någon som redan haft au piar. hmm.. lycka till.. och inebär detta att jag har en italienresa att se fram emot.. eventuellt? :)

2008-08-25 @ 16:05:58
URL: http://barapercy.blogg.se/
Postat av: tora

varsegod, det var bara roligt :)

2008-08-25 @ 16:10:16
Postat av: amanda

ja, justja det gjorde vi ju till och med! vad spännande! tänk att vi har nog kramats till och med! Yes! haha!

hursomhelst :) tack förresten!

Jag var i en fransk familj som bodde i Sitges i Spanien, men jag följde på semester med dom så jag fick då vara 4 veckor i marseille och 4 veckor i Nice/St Paul de Vence. Det var otroligt! :) Jag var bara en sommar, dock, skulle aldrig orka mer än det! hihi!

2008-08-25 @ 16:57:50
URL: http://amandainorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0