Framtiden skrämmer mig

Idag har jag jobbat. 12 timmar blev det.
Mycket mer än så har jag inte att berätta.
Kan i och för sig berätta om de tankar jag har för tillfället.
Igår fick jag panik och ville inte lämna Sverige så det slutade med att jag spenderade kvällen och natten med att planera vart, vad, hur och när jag skulle börja plugga. Det jag kom fram till var lite diffust men-Lund eller Uppsala. Någonting inom vården eller språk, sjuksköterska eller farmaceut eller italienskalärare. Eller sjuksköterska i italien. Eller någonting helt annat. Eller kanske skulle man söka folkis uppe hos Emil. Eller kanske söka jobb där...Eller så åker jag till Uppsala, skaffar rum i korridor och klarar mig helt själv. Lär känna nya människor, nya platser. Ensam. Har aldrig gjort det förut.
Varför ska det vara så svårt?

Grattis Tora förresten till dejten, hoppas den var trevlig.

                                                               
Sverige?                         Italien?                                                  Lund?                                      Uppsala?

Kommentarer
Postat av: ellen

sverige, ditt as! :)(lund är btw urmys) ses imorrn?

2008-08-15 @ 13:30:11
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0