Förlåt Jessica!

Jag känner mig helt kass. Jag har verkligen misskött mitt uppdrag. Flåt. Jag ska bättra mig, jag lovar.
Detta har hänt:
Jag gjorde mig av med 240n i söndags morse till någon volvo-raggare (inga fördomar). I måndags förmiddag köpte jag en ny bil, en gubblå golf, otroligt söt! I tisdags gick jag upp tidigt, tidigt och åkte till biltema i skövde för att köpa delar till min nya bil. Det blev dyrt. Senare åkte jag till staden för att träffa Ellen. Det var mysigt, kul att träffas innan hon flyttar, fast vi ses ju på lördag!?
 Efter visiten hos Ellen åkte jag till min far Johan i metropolen vartofta och visade upp bilen. Han tyckte den var fin. Det kändes skönt, han är ju liksom den som kan.

Jag åkte vidare till Emil för lite mys innan han också flyttar på lördag. Vi hade jättetrevligt, delikat middag med hans föräldrar, prat om framtiden, filmmys i soffan. Jessica, du kommer bli stolt, vi såg Bad Taste, Peter Jackson-filmen, du vet. Det bara sprutar hjärna och Aliens överallt, hysteriskt roligt...
Vi tog ett ledsamt farväl och jag åkte ensam hem i min lilla golf. 
Behöver verkligen något osorgligt till helgen,
Who's with me?!

Kommentarer
Postat av: tora

URSÄKTA!!!??!! hur kan du ens med att fråga? ring mig din fuling!

'kram :)

2008-08-13 @ 22:39:22
Postat av: jessica

good job pal.. jag är full.. en månad av allmänt alkoholundivande är inte bra om man ska klara av alkohol.. den helgen du kommer hit kommer det bo en annan au pair här.. hon är från tyskland och tål mycket alkohol.. jag är intraversial eller något liknande.. full är jag iaf.. bad taste är ju ja, peter jackson :) puss på dig! kom hit så dricker vi vin ihop!

2008-08-13 @ 23:41:27
URL: http://barapercy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0