Fest ikväll!

hej allesammans!
Ikväll är det fest(er). Jag är sjukt party, och det vet ju ni som känner mig att det brukar vara en alldeles speciell upplevelse. Det bästa med det hela är att jag funnit någon med liknande ambitioner som mina-att hinna med alla tre festerna på samma kväll, att hoppa mellan städer för att få det absolut mesta ut ur kvällen. Maja, my knight in shining armour. Alkoholen kommer, kommer, alkoholen kommer nu!
Lätt att det blir förfest med Doktor Kosmos!

Nu och 5 dagar framöver kommer jag spendera i ledighet. Det känns otroligt bra, måste jag säga..det gör att man orkar lite till...och lite till..och lite till..

Häromdagen hade jag en total get-back-on-track med Tora. Vi åt pizza i Floby och hon tyckte den var god!(?)..yeah!
Sedan åkte vi till stan, råkade gå till vita på sista readagen och råkade spendera lönen som vi skulle spara till Nice.
Nice, ja, just nu 30-35 grader varmt, det är för varmt för att göra någonting alls mitt under dagen.
Jag vill åka nu! 

Jessica. Snart kommer jag. Vi kommer ha den bästa helgen någonsin! Vi tänker på dig.

För alla er jag träffar ikväll-se upp, och för er jag träffar någon annan gång, I Love You!!!

Peace out

Kommentarer
Postat av: tora

ja, pizzan var god, och sällskapet toppen :)

kram!

2008-08-02 @ 08:17:05
URL: http://toramaja.blogg.se/
Postat av: Sofie

det är klart att jag ska med till nice! herre gud. du kommer hit så snart du kan, och där med basta! ha det så kul ikväll :) kram!

2008-08-02 @ 12:17:15
Postat av: tora

måndag sandra, måndag!



och du..mr X på jobbet har bjudit mig på inflyttningsfest :P ursäkta, men jag var tvungen att berätta..

2008-08-02 @ 16:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0